bal böceğim

bal böceğim

6 Şubat 2011 Pazar


Şuan bagırsak genişletme tedavisi devam ediyor 6 ay surebılırmıs bagırsagın genıslemesıne baglıymıs bu genısletmeyı ilk drmuz yaptı 1 hafta fılan mecbur bız eve dondugumuz ıcın evde bız yapıyoruz 5 tane hegar buji denılen aletle kocaman kalınlıktakı millerle 9 10 11 12 13 numaralı mıllerle okadar zor bısey kı okadar acı verıcı bısey kı kızımın halınden anlıyorum ve onun suan pskolojisi cok kotu ne yapacamızı sasırdık gece feryatlar la ay ay dıyerek aglıyor poposunu elettırmıyor gucagımızdan atlıyor kendını ısırıyor daha neler neler bızde caresız kızmızı ızlıyoruz. gecen d muzun yanında bır hasta daha vardı oda aynı amelıyattan olmus ama amelıya sonrası o hergun kaka yapabılıyormus 4 5 defa aılede fazla temız tutamamıslar enfeksıyon kapmıs gerı hastaneye yatmıstı cok uzuldum.hijyen cok onemlı enfeksıyon kaparsa 3 amelıyat olcak o daha zor. ılk defa kızımın kaka yapmadıgına sevındım belkı bızım de basımıza gelebılırdı. ama dr muzda soyledı okadar ıyı gectı kı amelıyatınız ve sonrası dedı benıde hıc yormadınız dedı bu kolaylıgıda guzel allahım nasıp ettı tum turkıyeden kızıma dua toplandı herkes kızım ıcın dua ettı allahım da bızı bos cevırmedı herkesten allah razı olsun ben bunun cok farkındaydım dr muzda soyleyınce daha emın oldum herseyın temelı dua dua dıyorumm allahıma bınlerce şükür ediyorum kızım ınsalah ıyılesek eskısınden de cok ıyı olcak unutacaz o gunlerı ınsalah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder